De ce Primagra?

Într-o piață în permanentă tranziție și unde schimbarea este regula de baza, am reușit să ne diferențiem și să ne consolidăm locul și poziția. Dezvoltarea Primagra s-a bazat în primul rând pe reguli și respect față de client și față de concurență.

Tratăm cu deosebit respect fiecare client, fiecare persoană din fața noastră dar și fiecare concurent sau partener. Am adunat experiență împreună cu clienții, am învățat împreună, și în continuare împărtășim aceste cunoștinte celor care au nevoie.

Ne-au condus tot timpul 3 principii: OAMENI, PRODUSE, PROFIT.
OAMENI – orice activitate se face cu oameni, calitatea și rezultatul unei activități este strâns legată de calitatea, profesionalismul și viziunea fiecărui om implicat. Oamenii din Primagra sunt bunul cel mai de preț, iar calitatea lor dă în final calitatea și evoluția organizației noastre.

PRODUSE – oamenii cu experiență nu pot recomanda decât produse de calitate, produse în care poți avea încredere, produse care asigură confort, încredere și lasă deschiderea pentru o următoare dezvoltare.

PROFIT – dezvoltarea și buna gestionare a resurselor sunt generatoare de profit. Buna colaborare și respectul reciproc într-o relație reprezintă cheia succesului.

Primagra este o alternativa viabila pentru orice client ce respecta utilajul, omul si produsul. In functie de cerintele transformarilor pietei, vom veni cu pachete noi de servicii, adaptate si personalizate pentru fiecare client.

Incepand din acest an venim cu un nou concept pe piata:  pentru fiecare client al nostru, lucreaza  o echipa de minim 5 oameni :

  • omul tehnic de vanzari, interfata;
  • omul care face oferte si proceseaza comenzi;
  • omul care face livrarea;
  • omul tehnic;
  • omul de marketing.

Vorbim despre o echipa mixta tehnic-vanzari si impreuna cu personalul clientului incercam sa gasim solutiile de rezolvare optime.

Intotdeauna este loc de mai bine. Contati pe noi!

De ce produse de calitate?

Produsele de calitate asigura, in conditiile unei mentenante mecanice profesioniste, o durata de viata indelungata in functionare a utilajelor dinamice, siguranta in exploatarea utilajelor, reducerea costurilor de intretinere si evitarea aparitiei defectelor accidentale. Suntem pe principiul: produsul potrivit pentru aplicatia potrivita. Calitatea unui produs reprezinta in primul rand mii de ore de cercetare in laboratoare specializate, teste efectuate de oameni foarte bine pregatiti, investitii in noi materiale si experienta acumulata in testarea calitatii direct pe utilaje. Numai marcile de renume isi permit sa faca investitii in cercetare si sa dezvolte noi produse de calitate.

Pentru noi produsul de calitate reprezinta garantia perpetua a miscarii.

Suntem pro campaniei “stop fake bearings” promovata de Asociatia Mondiala a Rulmentilor si a carei membrii sunt si marii producatori de rulmenti, partenerii nostri.

Unde ne gasiti?

Primagra este o companie cu capital 100% romanesc. Suntem de 15 ani pe piata din Romania. Prin reteaua de agenti si puncte de lucru acoperim tot teritoriul Romaniei.  Suntem intr-o permanenta miscare, venim in ajutorul clientului cu solutii tehnice personalizate, in functie de aplicatie.

Daca nu ajungem la dumneavoastra, ne gasiti cu incredere la oricare dintre punctele de lucru sau la sediul central din Suceava. Programul nostru de lucru este: Luni – Vineri; 08:00 – 17:00.

Vizualitati pagina de contact pentru a vedea adresele noastre si datele de contact.

Cum comand?

Exista mai multe modalitati de a comanda marfa:

  1. prin intermediul e-mail-ului: orice e-mail intrat pe una din adresele noastre este imediat procesat de unul dintre colegi. Este bine sa treceti un minim de date de contact in e-mail: numele firmei, numele persoanei care a comandat, telefon, adresa exacta de livrare, modalitatea de plata agreata. Pentru clientul care face prima comanda avem nevoie sa ni se transmita toate datele de identificare ale companiei (nume companie, adresa sociala, adresa de livrare, RO, J, cont bancar).
  2. prin fax, fie la sediu, fie la punctele de lucru din teritoriu.
  3. prin telefon, fie la sediu, fie la punctele de lucru din teritoriu – comenzile prin telefon vin in general de la clientii traditionali, cu care avem o relatie bazata pe respect si incredere reciproca.

Modalitate de plata

Modalitatile de plata acceptate sunt: OP, CEC, BO la 30 – 90 zile de la data emiterii facturii (cu anumite conditii).

Avem posibilitatea de a face si Compensare cu produse proprii, acolo unde situatia este favorabila pentru ambele parti.

Modalitate de livrare

Modalitatea de livrare pe care o practicam este franco-depozit beneficiar. Daca valoarea coletului de livrat nu depaseste suma facturata de minim 120 lei, atunci clientul este informat si se discuta o modalitate convenabila de livrare care sa fie cu un cost optim.

Transport propriu. Saptamanal in fiecare zi de miercuri masinile noastre de distributie pleaca sa livreze marfa in toata tara. Functie de necesitati, se pot face livrari in orice zi din saptamana. Punctele noastre de lucru pot face livrari zilnice catre client, cu produsele pe care le au in stoc.

Curierat. Pentru coletele mici, cel mai eficient mijloc de livrare este curieratul rapid. Zilnic se fac livrari prin curierat rapid catre orice client din tara sau din strainatate.